S. CHR SOFTWARE DEVELOPMENT - Web Services - S. CHR SOFTWARE DEVELOPMENT

 Κατασκευάζουμε ποιοτικό και αξιόπιστο λογισμικόΠροσφέρουμε πολύ προσιτές τιμέςΠαρέχουμε άμεση και συνεχή υποστήριξηΧρησιμοποιούμε τεχνολογίες και λογισμικό MicrosoftΣύγχρονες πρακτικές στην ανάπτυξη λογισμικούΠροσφέρουμε λογισμικό για την εκπαίδευση, την υγεία και άλλες επιχειρήσειςΠαρέχουμε υπηρεσίες σε Κύπρο και ΕλλάδαΚατασκευάζουμε στατικά και δυναμικά websitesΠαρέχουμε δικές μας πρωτοποριακές υπηρεσίες στο WEBΔιαθέτουμε το παγκόσμια πρωτοποριακό λογισμικό WROLOGIO PROGRAMMA για τα σχολείαΑναπτύσσουμε λογισμικό με τα: MS Visual Studio, Embarcadero Studio, NetΒeans, JDeveloper Οι Servers μας βρίσκονται στο Cloud εξασφαλίζοντας μέγιστη διαθεσιμότητα και αξιοπιστίαΚατασκευάζουμε λογισμικό για τις ανάγκες κάθε μορφής επιχείρησηςΠαρέχουμε τη δυνατότητα στον πελάτη να αγοράσει ή να εξασφαλίζει ετήσια άδεια χρήσης του λογισμικούΣυνεχής αναβάθμιση του λογισμικού μαςΠαρέχουμε συμβουλετικές υπηρεσίες πληροφορικήςΦιλοξενία στατικών και δυναμικών websites σε δικούς μας servers που βρίσκονται στο CloudΚατασκευάζουμε λογισμικό αρχιτεκτονικής Client - ServerΧρησιμοποιούμε αξιόπιστα RDBMS όπως: MS SQL Server, Sybase, Oracle, DB2, MySQL, MS AccessΠρογραμματίζουμε σε: MS VB.NET, MS C#, .NET Framework, MS Visual C++, Delphi, C++ Builder, JavaΚατασκευή δυναμικών ιστοσελίδων σε Server Model ASP, ASPX, JSPWeb Hosting σε MS Internet Information Services (IIS), Apache, TomcatΠροτεραιότητα μας είναι η ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτωνΚατασκευάζουμε mobile λογισμικό για Windows Phones (Windows Mobile), Android, IOS 

S. CHR SOFTWARE DEVELOPMENT
Go to content

Main menu:

Web Services
Είναι μια συνδρομητική διαδικτυακή υπηρεσία που προσφέρεται στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων και σε άλλους λειτουργούς της εκπαίδευσης, με την οποία ο δικαιούχος μπορεί να εκθέτει σε προσωπικό ιστοχώρο κατάλληλα προδιαμορφωμένο, κείμενα ποικίλου περιεχομένου υπό τη μορφή plain text (πχ σχήματα και εικόνες δεν επιτρέπονται). Ο συνδρομητής δημιουργεί θεματικές ενότητες στις οποίες καταχωρεί τα διάφορα κείμενα τα οποία θέλει να γνωστοποιήσει στους μαθητές ή φοιτητές του. Δημιουργεί έτσι το δικό του τετράδιο το οποίο χαρακτηρίζεται από ένα μοναδικό αριθμό (αριθμός τετραδίου). Για να διαβάσει κάποιος το τετράδιο ενός συνδρομητή πρέπει να γνωρίζει τον αριθμό του τετραδίου τον οποίο ο κάτοχος και διαχειριστής του τετραδίου έχει γνωστοποιήσει σε όσους επιθυμεί να διαβάζουν το περιεχόμενο του τετραδίου του (χωρίς να μπορούν να επεμβαίνουν στο περιεχόμενό του). Περισσότερα...

Με τη διαδικτυακή υπηρεσία www.gnomisas.com μπορείτε να κάνετε έρευνες σε διάφορους τομείς γρήγορα, απλά και οικονομικά. Με τον web browser της συσκευής σας αποκτάτε πρόσβαση στην υπηρεσία www.gnomisas.com για να δημιουργήσετε το ερωτηματολόγιό σας. Μπορείτε να κάνετε έρευνες που έχουν σχέση με την επιχείρησή σας, το επάγγελμά σας, την πολιτική, τον συνδικαλισμό, την εκπαίδευση, την οικονομία, την κίνηση της αγοράς, την υγεία, την οικολογία, την κοινωνία κ.λπ. Όταν κάποιοι αρχίσουν να απαντούν στο ερωτηματολόγιο εσείς θα παρακολουθείτε από τον υπολογιστή σας τη διαμορφούμενη τάση και τα συνεχώς μεταβαλλόμενα στατιστικά διαγράμματα που αντιστοιχούν σε κάθε ερώτηση μέχρι την ημέρα που θα ολοκληρωθεί η διάρκεια της έρευνας. Τότε θα έχετε και την πλήρη εικόνα με τα τελικά αποτελέσματα της έρευνας. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων και τα στατιστικά διαγράμματα δημιουργούνται αυτόματα από την υπηρεσία www.gnomisas.com. Σε αυτά έχει πρόσβαση μόνο ο εντολέας της έρευνας ο οποίος κατέχει και τους κωδικούς πρόσβασης. Περισσότερα...
Η υπηρεσία www.buyandwincy.com δημιουργήθηκε με σκοπό να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τον αριθμό των πελατών τους. Η μέθοδος βασίζεται στην προσφορά δώρων προς τους πελάτες. Περιληπτικά, η υπηρεσία λειτουργεί ως εξής. Ο καταναλωτής κάνει ο ίδιος εγγραφή στην υπηρεσία μέσω του διαδικτύου ή από οποιοδήποτε κατάστημα της επιχείρησης σας που διαθέτει υπολογιστή ή tablet με σύνδεση στο διαδίκτυο. Δεν απαιτείται η έκδοση ειδικής κάρτας, συμπλήρωση εντύπων και άλλου δαπανηρού εξοπλισμού. Ο πελάτης πιστώνεται με μιαν μονάδα κάθε φορά που κάνει αγορές από την επιχείρηση σας. Όταν συμπληρώσει τον προκαθορισμένο από την επιχείρηση αριθμό πιστωτικών μονάδων τότε δικαιούται το δώρο του. Όλη η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη. Ο πελάτης, μέσω των δικών του κωδικών πρόσβασης στην υπηρεσία, μπορεί να παρακολουθεί μέσω του διαδικτύου τις πιστωμένες μονάδες του καθώς επίσης και το ιστορικό των δώρων που διαχρονικά έχει εξασφαλίσει. Έτσι πείθεται ότι η επιχείρηση σας είναι αξιόπιστη και ότι έχει πραγματικό όφελος επειδή την προτιμά αντί κάποιας άλλης. Περισσότερα...


H διαδικτυακή υπηρεσία www.omotrapezos.com είναι απαραίτητη σε κάθε ξενοδοχείο και κέντρο διοργάνωσης δεξιώσεων (Κ.Δ.Δ). Ως γνωστό στις δεξιώσεις πχ γάμους, βαπτίσεις, επαγγελματικές συνεστιάσεις κλπ, υπάρχει στην αίθουσα δεξιώσεων διάταξη αριθμημένων τραπεζιών με καθορισμένο αριθμό συνδαιτυμόνων σε κάθε τραπέζι. Ο πελάτης αποφασίζει για την τελική θέση που θα έχει κάθε προσκεκλημένος σε αριθμημένα τραπέζια και ενημερώνει το ξενοδοχείο ή το κέντρο διοργάνωσης δεξιώσεων. Η υπηρεσία www.omotrapezos.com απαλλάσσει το προσωπικό του ξενοδοχείου ή του Κ.Δ.Δ αλλά και τους πελάτες από χρονοβόρες διαδικασίες διότι τις αυτοματοποιεί πλήρως. Οι πελάτες μπορούν να καταρτίσουν γρήγορα και απλά την οριστική διευθέτηση των θέσεων των προσκεκλημένων τους. Το ξενοδοχείο ή Κ.Δ.Δ έχει την δυνατότητα να κρατά ιστορικό των δεξιώσεων που διαχρονικά έχει πραγματοποιήσει και να γνωρίζει τον αριθμό των ατόμων που έχει φιλοξενήσει σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Περισσότερα...


Exams Planner (υπηρεσία web)
Το Exams Planner είναι μια διαδικτυακή υπηρεσία (web service) που προσφέρει στους εκπαιδευτικούς όλων των σχολικών μονάδων την δυνατότητα να επισημαίνουν τις διαθέσιμες ημερομηνίες για την διεξαγωγή διαγωνίσματος σε ένα τμήμα και στη συνέχεια να καταχωρούν με απλούστατη διαδικασία την ημερομηνία διεξαγωγής και τα σχετικά στοιχεία που αφορούν το διαγώνισμα.

Το Exams Planner υπερτερεί έναντι της χειρόγραφης δήλωσης στο βιβλίο διαγωνισμάτων. Μερικοί από τους λόγους είναι:

1) Ο ενδιαφερόμενος επισημαίνει αμέσως και χωρίς ενδιάμεσες διαδικασίες σε ημερολογιακό πίνακα τις διαθέσιμες ημερομηνίες για την δήλωση διεξαγωγής γραπτού διαγωνίσματος σε ένα τμήμα.

2) Η δήλωση πραγματοποιείται με ένα click του mouse σε μιαν από τις διαθέσιμες ημερομηνίες που φαίνονται στο ημερολόγιο του μήνα.

3) Κάθε εκπαιδευτικός έχει τον δικό του κωδικό για να έχει πρόσβαση στο Exams Planner. Τους κωδικούς αυτούς τους εκδίδει αυτόματα το Exams Planner και τους γνωστοποιεί στο διδακτικό προσωπικό ο υπεύθυνος υποδιευθυντής για το Exams Planner. Έτσι, δεν μπορεί να τροποποιηθεί καμιά ημερομηνία παρά μόνο με τη συγκατάθεση των ενδιαφερομένων.

4) Ο υπεύθυνος υποδιευθυντής έχει πλήρη πρόσβαση στο Exams Planner. O υποδιευθυντής δεν χρειάζεται πια να εποπτεύει και να μεριμνά για την συντήρηση και την διαφύλαξη του ισχύοντος μέχρι σήμερα βιβλίου διαγωνισμάτων.

Το Exams Planner απλουστεύει εργασίες που με τον παραδοσιακό τρόπο δήλωσης διαγωνισμάτων απαιτείται πολύς χρόνος και κόπος για να πραγματοποιηθούν. Έτσι ο διαχειριστής του Exams Planner μπορεί:

1) Να δει αμέσως και να εκτυπώσει όλες τις ως σήμερα δηλώσεις των διαγωνισμάτων όλων των τμημάτων του σχολείου για την ενεργή σχολική χρονιά, με το όνομα του διδάσκοντος, τρίμηνο / τετράμηνο, μάθημα, τμήμα, ημερ. δήλωσης, ημερ. διεξαγωγής, ημερ. επιστροφής, διδακτική ώρα, διάρκεια, προειδοποιημένο / απροειδοποίητο, παρατηρήσεις.

2) Να δει και να εκτυπώσει τις ημερομηνίες των διαγωνισμάτων που δηλώθηκαν κατά τμήμα με όλα τα προηγούμενα στοιχεία.

3) Να δει και να εκτυπώσει τις δηλώσεις των διαγωνισμάτων κάθε διδάσκοντος με τα σχετικά στοιχεία.

4) Να δει και να εκτυπώσει τα προγραμματισμένα διαγωνίσματα μιας συγκεκριμένης ημερομηνίας.

5) Να δει και να εκτυπώσει τον κατάλογο με τα προειδοποιημένα ή απροειδοποίητα διαγωνίσματα.

6) Να δει και να εκτυπώσει τον κατάλογο των διορθωμένων διαγωνισμάτων που έχουν επιστραφεί ή όχι.

7) Να δει και να εκτυπώσει σε κατάλογο τον αριθμό των διαγωνισμάτων που έγιναν σε κάθε τμήμα.

8) Να καθορίσει τον μέγιστο αριθμό διαγωνισμάτων που μπορούν να γίνουν σε μια μέρα και σε μιαν εβδομάδα.

9) Να αποτρέψει δήλωση διαγωνισμάτων σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για ειδικούς λόγους για όλο το σχολείο.

10) Να αποτρέψει δήλωση διαγωνισμάτων σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για ειδικούς λόγους για συγκεκριμένο τμήμα.


Mερικά από τα πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά της διαδικτυακής υπηρεσίας Exams Planner είναι:

1) Δεν χρειάζεται να γίνει download και εγκατάσταση του σε συγκεκριμένο υπολογιστή του σχολείου. Το Exams Planner λειτουργεί μέσω διαδικτύου από το www.examsplanner.gr . Έτσι αποφεύγεται η ανάγκη ύπαρξης ενός υπολογιστή ειδικά για το Exams Planner. Δεν δημιουργείται συνωστισμός στην δήλωση των διαγωνισμάτων, αφού το Exams Planner δεν βρίσκεται εγκατεστημένο σε προεπιλεγμένο υπολογιστή του σχολείου. Το σχολείο μπορεί αμέσως να αρχίσει να χρησιμοποιεί το Exams Planner.

2) Είναι συμβατό και λειτουργεί με οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (MS Windows, MacOS, Apple IOS, Android, Windows Phone, Linux) και όλους τους γνωστούς Web Browsers (MS Internet Explorer, MS Edge, Mozilla Firefox, Chrome, Safari, Opera). Ο υπεύθυνος διαχειριστής του Exams Planner του σχολείου όπως και οι διδάσκοντες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το smart τηλέφωνο τους ή το tablet τους ή τον υπολογιστή τους για να εργαστούν με το Exams Planner.

3) Ο κάθε διδάσκων μπορεί να εργαστεί με το Exams Planner και να δηλώσει διαγώνισμα από όπου και αν αυτός βρίσκεται. Δεν είναι απαραίτητη η χρήση του Exams Planner από τον χώρο του σχολείου. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο για το διδακτικό προσωπικό, τον διευθυντή του σχολείου, τον διαχειριστή του Exams Planner και ειδικά για τους μετακινούμενους καθηγητές και ιδιαίτερα για αυτούς που διδάσκουν πολύ λίγες ώρες στο σχολείο.

4) Ο διαχειριστής του Exams Planner του σχολείου και ο διευθυντής μπορούν ανά πάσα στιγμή να γνωρίζουν την κατάσταση δηλώσεων διαγωνισμάτων ή να παραμετροποιήσουν ό,τι αυτοί επιθυμούν χωρίς να χρειάζεται να είναι μπροστά από συγκεκριμένο υπολογιστή. Μπορούν από οπουδήποτε και αν αυτοί βρίσκονται και με την χρήση ενός smart phone ή tablet ή υπολογιστή να έχουν πλήρη πρόσβαση και έλεγχο του Exams Planner αρκεί να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

5) Λειτουργεί σε δίκτυο. Μπορούν ταυτόχρονα πολλοί διδάσκοντες να χρησιμοποιούν το Exams Planner από όλα τα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου.

6) Δεν χρειάζεται ο υπεύθυνος διαχειριστής του Exams Planner του σχολείου να πραγματοποιεί backup της βάσης δεδομένων. Τα δεδομένα είναι πάντα ασφαλή. Δεν υπάρχει κίνδυνος διαρροής των δεδομένων από πιθανή κλοπή του υπολογιστή. Τα δεδομένα μεταδίδονται με πολύ ισχυρή κρυπτογράφηση.

7) Δεν είναι ευάλωτο σε πιθανές βλάβες του υπολογιστή σας, ούτε σε virus ή δολιοφθορά.

8) Δεν επηρεάζεται από τις ρυθμίσεις που έχει η συσκευή με την οποία εργάζεται ο διαχειριστής του Exams Planner ή ο κάθε διδάσκων (πχ ορθή ημερομηνία, μορφή της ημερομηνίας, resolution της οθόνης, κλπ).

9) Η ανταπόκριση του Exams Planner είναι άμεση και σταθερή αφού αυτή δεν εκτελείται στην συσκευή του διαχειριστή του Exams Planner του σχολείου ή των διδασκόντων.

10) Μελλοντικές αναβαθμίσεις και προσθήκη νέων χαρακτηριστικών τις οποίες θα πραγματοποιήσουμε στο Exams Planner κατόπιν εισηγήσεων σας θα είναι άμεσα διαθέσιμες στο Exams Planner του σχολείου σας χωρίς να χρειαστεί να γίνει καμιά ενέργεια από μέρους σας.

11) Ο διαχειριστής του Exams Planner αλλά και το διδακτικό προσωπικό του σχολείου σας μπορούν να χρησιμοποιούν το Exams Planner και κατά τις σχολικές αργίες. Το Exams Planner είναι διαθέσιμο όλο το 24 ώρο για όλες τις ημέρες της σχολικής χρονιάς. Δεν χρειάζεται οι διδάσκοντες να είναι στο σχολείο για να το χρησιμοποιήσουν. Μπορούν να το χρησιμοποιούν από το σπίτι τους και από όπου αλλού έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Exams Planner στην δωρεάν δοκιμαστική περίοδο για τους μήνες από Ιούλιο μέχρι και Οκτώβριο. Η συνδρομή και η αγορά άδειας χρήσης από τον Νοέμβριο μέχρι και τον Ιούνιο είναι 20 EURO.





Ενδεικτικές οθόνες σε υπολογιστή, τηλέφωνα Android,
Windows Phones και IPAD
Medical Laboratory (υπηρεσία web)

Η διαδικτυακή υπηρεσία www.medlaboratory.gr απευθύνεται στα κλινικά εργαστήρια – χημεία. Το κλινικό εργαστήριο – χημείο, αντί να χρησιμοποιεί την κλασσική μέθοδο της εκτύπωσης των αποτελεσμάτων των αναλύσεων και παράδοσής τους στον πελάτη προσωπικά, βασίζεται στην τεχνολογία του διαδικτύου προκειμένου να διεκπεραιώνει αυτή την διαδικασία. Ο κάθε πελάτης στην πρώτη επίσκεψή του στο εργαστήριο λαμβάνει τους κωδικούς του για να μπορεί μόνο αυτός να έχει πρόσβαση στο δικό του profile από το website της εφαρμογής. Ο πελάτης μπορεί να κατεβάσει στο έξυπνο κινητό του τηλέφωνο, στο tablet ή τον υπολογιστή του τα αποτελέσματα των αναλύσεων του, όταν αυτά θα είναι έτοιμα. Δεν χρειάζεται να παραλαμβάνει τα αποτελέσματα των αναλύσεών του αυτοπροσώπως από το εργαστήριο όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
  • Το εργαστήριο μειώνει σημαντικά το κόστος λειτουργίας του. Με ετήσια συνδρομή στην υπηρεσία www.medlaboratory.gr μπορεί να καταχωρήσει τα αποτελέσματα όσων αναλύσεων επιθυμεί. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των πελατών και των αναλύσεων που θα καταχωρηθούν, ούτε και μεταβάλλεται το κόστος ανάλογα με την χρήση της υπηρεσίας. Το εργαστήριο αποφεύγει το κόστος εκτύπωσης σε μελάνι-toner (αρκετές σελίδες κάθε ανάλυσης), το κόστος συντήρησης των εκτυπωτών, κόστος για χαρτί Α4, κόστος για φακέλους, τυπογραφείο, κλπ.

    Κάνε click εδώ για να δεις το οικονομικό όφελος
  
  • Εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας για την λειτουργία του εργαστηρίου και την εξυπηρέτηση των πελατών του. Οι πελάτες του εργαστηρίου θα εκτιμήσουν ότι ορθώς εμπιστεύθηκαν το εργαστήριό σας διότι αυτό χρησιμοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες προκειμένου να τους διευκολύνει. Οι πελάτες δεν χρειάζεται να επισκεφθούν τον χώρο σας για να παραλάβουν τα αποτελέσματά τους. Αυτό είναι πολύ ισχυρό κίνητρο για τον πελάτη, διότι τον απαλλάσσει από κόπο, οικονομικό κόστος και σπατάλη χρόνου, αφού τα αποτελέσματα των αναλύσεών του θα τα έχει στην διάθεσή του στο διαδίκτυο. Έτσι θα προσελκύσετε νέους πελάτες, οι οποίοι ενώ έχουν καλές συστάσεις για το εργαστήριό σας, προτιμούν ένα πλησιέστερο σε αυτούς εργαστήριο αφού δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν μέσο μεταφοράς για να παραλάβουν τα αποτελέσματα των αναλύσεών τους. Σε αυτό το σημείο εσείς θα πλεονεκτείτε έναντι των ανταγωνιστών σας.

  • Απλούστευση των διαδικασιών λειτουργίας του εργαστηρίου. Δεν χρειάζεται πλέον τα εκτυπωμένα αποτελέσματα των αναλύσεων να μπαίνουν σε φάκελους. Το εργαστήριο απαλλάσσεται από τις διαδικασίες της εκτύπωσης και της ταξινόμησης των φακέλων με τα αποτελέσματα των αναλύσεων. Επομένως το προσωπικό του εργαστηρίου μπορεί να αξιοποιήσει τον χρόνο αυτό για άλλη εργασία.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1) Πόσους πελάτες και αποτελέσματα αναλύσεων μπορώ να καταχωρήσω στην υπηρεσία www.medlaboratory.gr;

Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός. Με την ετήσια συνδρομή σας στην υπηρεσία μπορείτε να διαχειρίζεστε όσα δεδομένα θέλετε.

2) Πόσο απλός είναι ο χειρισμός της εφαρμογής που θα υπάρχει στο εργαστήριο;

Ο χειρισμός της εφαρμογής είναι απλούστατος. Έχει σχεδιαστεί ώστε να απαιτεί από τους χρήστες του εργαστηρίου τις λιγότερες δυνατές ενέργειες. Σε μερικά δευτερόλεπτα μπορείτε να πραγματοποιήσετε όποια ενέργεια επιθυμείτε.

3) Πόσο ασφαλές και αξιόπιστο είναι το λογισμικό της υπηρεσίας www.medlaboratory.gr;

Το λογισμικό έχει κατασκευαστεί με την πιο σύγχρονη τεχνολογία λογισμικού. Τα δεδομένα καταχωρούνται σε αξιόπιστο server στο cloud και γίνεται αυτόματο τακτικό backup. Δεν χρειάζεται να έχετε δικό σας server ούτε και επιπρόσθετο εξοπλισμό εκτός από τους υπολογιστές σας. Η κίνηση των δεδομένων στο διαδίκτυο γίνεται με ισχυρή κρυπτογράφηση SSL. Τα αποτελέσματα των αναλύσεων κάθε πελάτη είναι προστατευμένα με password στο αρχείο pdf. Το password αυτό το γνωρίζει μόνο το εργαστήριο και ο πελάτης και ουδείς άλλος, ούτε και ο διαχειριστής του server. Επομένως τα αποτελέσματα των αναλύσεων είναι προσβάσιμα ΜΟΝΟ από το εργαστήριο και τον πελάτη. Με αυτό τον τρόπο υπάρχει πλήρης διασφάλιση του ιατρικού απορρήτου. Ο διευθυντής του εργαστηρίου μπορεί ανά πάσα στιγμή να διακόψει το δικαίωμα πρόσβασης στο λογισμικό σε οποιονδήποτε από τους υπαλλήλους του. Το λογισμικό έχει σχεδιαστεί με τόσο υψηλό επίπεδο ασφάλειας, ώστε δεν επιτρέπει ακόμα και σε έναν υπάλληλο του εργαστηρίου που γνωρίζει τα συνθηματικά πρόσβασης να μπορεί να εγκαταστήσει το λογισμικό σε υπολογιστές εκτός του χώρου του εργαστηρίου ή σε μη εγκεκριμένους υπολογιστές και να εργαστεί με αυτό. Αυτό σημαίνει ότι το λογισμικό λειτουργεί αποκλειστικά εντός του εργαστηρίου από συγκεκριμένους υπολογιστές που εσείς θα επιλέξετε για μεγιστοποίηση της ασφάλειας του λογισμικού. Ο διευθυντής μπορεί να έχει ιστορικό επιτυχημένης ή αποτυχημένης πρόσβασης κάθε υπαλλήλου στο λογισμικό. Επίσης μπορεί να παρακολουθεί τις επιτυχημένες ή αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου των πελατών του στο website για να κατεβάσουν τις αναλύσεις τους.

4) Πώς μπορεί ο πελάτης να δει τα αποτελέσματα των αναλύσεών του;

Ο πελάτης χρησιμοποιώντας τους κωδικούς που θα του παραδώσει το εργαστήριο, έχει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το έξυπνο κινητό του τηλέφωνο ή το tablet ή τον υπολογιστή του για να δει και να εκτυπώσει τα αποτελέσματα. Οι κωδικοί είναι γνωστοί αποκλειστικά και μόνο στο εργαστήριο και στον πελάτη. Κανένας άλλος δεν μπορεί να δει τα αποτελέσματα των αναλύσεων, ούτε και ο διαχειριστής του server αφού δεν γνωρίζει τον κωδικό προστασίας των pdf. Ο κωδικός προστασίας των pdf βασίζεται στην προστασία που έχει καθορίσει η εταιρεία Adobe, κατασκευάστρια της τεχνολογίας των pdf και θεωρείται ως υψηλότατου βαθμού προστασία για τα διαβαθμισμένα ηλεκτρονικά έγγραφα τύπου pdf.

5) Πόσο απλό είναι για τους πελάτες του εργαστηρίου να κατεβάσουν τα αποτελέσματα των αναλύσεών τους;

Σε δυο απλά βήματα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα αποτελέσματά τους. Είναι το απλούστερο website που μπορεί να συναντήσει ο πελάτης σας. Το website έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πλήρως λειτουργικό από έξυπνο κινητό τηλέφωνο, tablet, υπολογιστή.

6) Σε πόσους υπολογιστές εντός του εργαστηρίου μπορώ να εγκαταστήσω το λογισμικό;

Σε όσους θέλετε. Δεν υπάρχει περιορισμός. Δεν υπάρχει επιπρόσθετο κόστος για κάθε νέο υπολογιστή στον οποίο εγκαθίσταται το λογισμικό.

7) Πόσοι υπάλληλοι εντός του εργαστηρίου μπορούν να έχουν πρόσβαση στο λογισμικό και στην υπηρεσία www.medlaboratory.gr;

Ο διευθυντής του εργαστηρίου θα δώσει, σε όσα άτομα του προσωπικού θέλει, διαφορετικά συνθηματικά, για να μπορούν να χρησιμοποιούν το λογισμικό, το οποίο σχεδιάστηκε για λειτουργεί μόνο εντός του εργαστηρίου.

8) Τι δυνατότητες παρέχει το λογισμικό στην διαχείριση των δεδομένων;

Η δυνατότητα που σας δίνει η υπηρεσία μας είναι να καταχωρείτε α) τα στοιχεία των πελατών σας στο λογισμικό και β) τα αποτελέσματα των αναλύσεων τους σε αρχείο pdf. Έχετε την δυνατότητα μέσω του λογισμικού να γνωρίζετε αν ο πελάτης σας έλαβε γνώση των αποτελεσμάτων της ανάλυσής του. Το λογισμικό δεν θα αντικαταστήσει ούτε και θα επηρεάσει άλλο υφιστάμενο λογισμικό που ήδη χρησιμοποιείτε.

9) Πρέπει το εργαστήριο να έχει και δικό του website;

Όχι. Θα σας δώσουμε συγκεκριμένη διαδικτυακή διεύθυνση που θα χρησιμοποιούν οι πελάτες σας για να μπορούν να λαμβάνουν τα αποτελέσματα των αναλύσεών τους. Αν έχετε δικό σας website και επιθυμείτε να συνδέσετε την υπηρεσία www.medlaboratory.gr με το website σας, αυτό μπορεί να διευθετηθεί. Επίσης μπορούμε να καθορίσουμε διαδικτυακό όνομα της επιλογής σας (domain name) για την διαδικτυακή διεύθυνση που θέλετε να δίνετε στους πελάτες σας.

10) Γιατί να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία www.medlaboratory.gr και να μην χρησιμοποιήσω το email για την αποστολή των αποτελεσμάτων των αναλύσεων;

Το email είναι ακατάλληλο γι’ αυτό τον σκοπό. Στην πραγματικότητα θα δημιουργήσετε σοβαρά προβλήματα στο εργαστήριο και στους πελάτες σας. Έτσι θα εκμηδενίσετε την αξιοπιστία σας. Αναφέρουμε μερικά από αυτά τα προβλήματα:

  • Δεν έχουν όλοι οι πελάτες σας email.

  • Σε πολλούς πελάτες δεν λειτουργεί σωστά ή καθόλου το email τους.

  • Πολλές φορές το email για τεχνικούς λόγους μπορεί να μην παραδοθεί ή να το λάβει ο πελάτης πολύ αργά. O πελάτης θα πιστεύει ότι έχετε καθυστερήσει να του αποστείλετε τα αποτελέσματα των αναλύσεών του.

  • Οι πελάτες πολλές φορές δεν ελέγχουν το email τους ή δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με το email ώστε να ελέγχουν και τα spam/junk folders στα οποία πιθανόν να καταλήξει το email με τα αποτελέσματα των αναλύσεων τους.

  • Φίλτρα που επιβάλλουν οι email providers μπορεί να αποτρέψουν πλήρως την παράδοση του email χωρίς εσείς να γνωρίζετε ότι αυτό δεν παραδόθηκε ποτέ στο inbox του πελάτη σας. Μέσω της υπηρεσίας μας έχετε την δυνατότητα να γνωρίζετε αν ο πελάτης έχει ανοίξει το αρχείο pdf που περιέχει τα αποτελέσματα των αναλύσεών του.

  • Ο υπάλληλος του εργαστηρίου μπαίνει στην χρονοβόρα διαδικασία να ελέγχει κατά πόσο τελικά έχει αποσταλεί επιτυχώς το email με τα αποτελέσματα των αναλύσεων.

  • Η διαδικασία εύρεσης και αποστολής email σε κάθε πελάτη είναι πολύ πιο χρονοβόρα σε σχέση με τις απλές και γρήγορες ενέργειες που μπορούν να διεκπεραιωθούν από την χρήση της υπηρεσίας www.medlaboratory.gr.

  • Δεν έχετε την βεβαιότητα ότι την αποστολή των αναλύσεων στον πελάτη την έκανε εξουσιοδοτημένος υπάλληλος του εργαστηρίου. Ένα παραπλανητικό email ή μη έγκυρα αποτελέσματα μπορεί να τα στείλει ο οποιοσδήποτε, ενώ με την υπηρεσία www.medlaboratory.gr μόνο εξουσιοδοτημένα πρόσωπα μπορούν να χειρίζονται το λογισμικό και να καταχωρούν τα αποτελέσματα των αναλύσεων των πελατών σας στον server. Έτσι οι πελάτες σας είναι σίγουροι ότι τα αποτελέσματά τους είναι τα πραγματικά και δεν είναι προϊόντα κακόβουλης ενέργειας (παραπλανητικό email).

  • O διευθυντής του εργαστηρίου μπορεί να έχει το ιστορικό ανάρτησης των αρχείων pdf στον server. Γνωρίζει ποιος υπάλληλος έχει αναλάβει την ανάρτηση των αποτελεσμάτων και αν ο πελάτης τα έχει κατεβάσει, πράγμα που δεν μπορεί να γίνει μέσω email.

  • Η διακίνηση των δεδομένων επιβάλλεται να γίνεται μόνο με κρυπτογράφηση και με έλεγχο της ταυτότητας του δημιουργού και αποστολέα διότι μόνο έτσι εξασφαλίζεται η αυθεντικότητα και ακεραιότητα των δεδομένων. Για να επιτευχθεί ο έλεγχος ταυτότητας του αποστολέα και η κρυπτογράφηση μέσω email, το εργαστήριο οφείλει να αγοράσει ψηφιακή υπογραφή. Αλλά το ετήσιο χρηματικό ποσό που θα καταβάλετε για να έχετε ψηφιακή υπογραφή είναι πολύ μεγαλύτερο από το ποσό που απαιτείται για την αγορά ετήσιας άδειας χρήσης της υπηρεσίας www.medlaboratory.gr. Επίσης η διαδικασία για την αγορά ψηφιακής υπογραφής είναι πολυπλοκότερη και πιο χρονοβόρα από αυτήν που χρειάζεται για να σας ενεργοποιήσουμε εμείς την υπηρεσία www.medlaboratory.gr. Επιπλέον ο πελάτης δεν έχει τις απαιτούμενες γνώσεις για να ελέγξει την ψηφιακή υπογραφή. Επομένως η χρήση της τεχνολογίας του email είναι ασύμφορη και ακατάλληλη διότι έχει σοβαρά μειονεκτήματα.

  • To εργαστήριο, παρέχοντας την υπηρεσία www.medlaboratory.gr στους πελάτες του, δείχνει ότι διαφέρει από τους ανταγωνιστές του και εκτιμά τον χρόνο και το οικονομικό κόστος που δαπανούν οι πελάτες του για την παραλαβή των αποτελεσμάτων των αναλύσεών τους (έξοδα διακίνησης), αφού τους παρέχει σύγχρονες και ποιοτικές υπηρεσίες και δεν βασίζεται σε δωρεάν λύσεις μέσω email με αμφίβολα αποτελέσματα.

Με το ασήμαντο ημερήσιο κόστος των 95 cent που θα καταβάλλετε, για να παρέχετε την υπηρεσία www.medlaboratory.gr σε απεριόριστο αριθμό πελατών σας και απεριόριστο αριθμό αποτελεσμάτων αναλύσεων (μοναδική ευκαιρία αφού δεν χρεώνεστε για το πλήθος των δεδομένων ή για το πόσο χρησιμοποιείτε την υπηρεσία), θα ήταν πολύ άστοχο και εναντίον των συμφερόντων σας να βασιστείτε σε δωρεάν λύσεις που έχουν τα μειονεκτήματα που ήδη σας επισημάναμε. Μην αφήσετε τους ανταγωνιστές σας να εκμεταλλευθούν αυτά που και εσείς μπορείτε να έχετε, παρέχοντας ποιοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες μέσω της διαδραστικής σύγχρονης τεχνολογίας.

11) Χρειάζεται να διατηρώ αρχείο backup; Να ανησυχώ για απώλεια δεδομένων;

Εσείς το μόνο που θα κάνετε είναι να χρησιμοποιείτε το λογισμικό χωρίς να σας απασχολεί η συντήρηση του ή διατήρηση αρχείου backup ή η πιθανή απώλεια δεδομένων. Τα δεδομένα βρίσκονται σε αξιόπιστους servers στο cloud. Αυτό σημαίνει μέγιστη δυνατή αξιοπιστία στην λειτουργία της υπηρεσίας, στην κρυπτογράφηση και στην διαφύλαξη της ακεραιότητας των δεδομένων. Παρόλα αυτά η υπηρεσία μας διατηρεί και αυτοματοποιημένη λειτουργία backup. Αν κάποιοι από τους υπολογιστές σας παρουσιάσουν βλάβη ή μολυνθούν με virus, τα δεδομένα του εργαστηρίου σας δεν θα επηρεαστούν επειδή αυτά βρίσκονται καταχωρημένα στο cloud. Επίσης δεν επηρεάζεται η ορθή λειτουργία της υπηρεσίας στους άλλους υπολογιστές του εργαστηρίου σας ή η δυνατότητα των πελατών σας να έχουν πρόσβαση στα αποτελέσματα των αναλύσεών τους.

12) Υπάρχει τεχνική υποστήριξη για τυχόν προβλήματα ή απορίες;

Βεβαίως υπάρχει τεχνική υποστήριξη. Η τηλεφωνική υποστήριξη είναι δωρεάν. Υποστήριξη remotely (χειρισμός υπολογιστή εξ αποστάσεως) είναι επίσης δωρεάν. Είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα γιατί η ποιότητα ανάπτυξης του λογισμικού και η σημερινή αξιοπιστία των cloud servers είναι πολύ μεγάλη αφού η χρήση τους είναι διαδεδομένη σε κρατικές υπηρεσίες, τράπεζες, μεγάλους οργανισμούς, κλπ. Πιστεύουμε ότι απορίες δεν θα προκύψουν γιατί η λειτουργία του λογισμικού είναι απλούστατη. Μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε αμέσως το λογισμικό και δεν χρειάζεται εκπαίδευση ή χρόνος εξοικείωσης. Το λογισμικό είναι σχεδιασμένο για αυτό τον σκοπό. Στην απίθανη περίπτωση που θα χρειαστείτε υποστήριξη να είστε βέβαιοι ότι θα την έχετε.

13) Σε πόσο χρόνο μπορώ να θέσω την υπηρεσία www.medlaboratory.gr σε λειτουργία για το εργαστήριο μου;

Αν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία www.medlaboratory.gr πρέπει να μας δώσετε το logo του εργαστηρίου σας (αν αυτό υπάρχει) καθώς και τα στοιχεία σας, για να μπορέσουμε να ενημερώσουμε το σύστημα. Στην συνέχεια θα εγκαταστήσουμε το λογισμικό σε όσους υπολογιστές θέλετε στον χώρο σας. Η διαδικασία εγκατάστασης είναι απλούστατη και μπορεί να γίνει και remotely (χειρισμός υπολογιστή εξ αποστάσεως). Η εγκατάσταση διαρκεί περίπου 5 λεπτά σε κάθε υπολογιστή. Δεν είναι αναγκαίο να έχετε υπολογιστές με ιδιαίτερες δυνατότητες. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι υφιστάμενοι υπολογιστές σας. Δεν θα επηρεαστεί το λογισμικό που έχετε εγκατεστημένο στους υπολογιστές σας.

Online Registration Of Syllabus - ORS (υπηρεσία web)

Το Online Registration Of Syllabus - ORS είναι μια διαδικτυακή υπηρεσία (web service) που προσφέρει στους εκπαιδευτικούς όλων των σχολικών μονάδων την δυνατότητα να καταχωρούν την διδακτέα ύλη και τους απόντες για κάθε ώρα διδασκαλίας στα τμήματα που διδάσκουν.

Το Online Registration Of Syllabus - ORS υπερτερεί έναντι του παραδοσιακού τρόπου με την χειρόγραφη δήλωση. Μερικοί από τους λόγους είναι:

1) Ο εκπαιδευτικός καταχωρεί εύκολα και γρήγορα τα σχετικά δεδομένα. Η διεύθυνση του σχολείου γνωρίζει αμέσως τις πληροφορίες που την ενδιαφέρουν χωρίς να χρειάζεται να καταφύγει στο βιβλίο της διδακτέας ύλης και των απόντων μαθητών.

2) Η καταχώρηση πραγματοποιείται με ένα click του mouse.

3) Κάθε εκπαιδευτικός έχει τον δικό του κωδικό για να έχει πρόσβαση στο Online Registration Of Syllabus - ORS. Τους κωδικούς αυτούς τους εκδίδει αυτόματα το λογισμικό Online Registration Of Syllabus - ORS και τους γνωστοποιεί στο διδακτικό προσωπικό ο υπεύθυνος διαχειριστής του λογισμικού πχ ένας υποδιευθυντής. Τα δεδομένα που καταχωρεί ο κάθε εκπαιδευτικός δεν μπορούν να διαγραφούν αλλά μόνο να ενημερωθούν. Έτσι υπάρχει πλήρες ιστορικό με την ημερομηνία και ώρα καταχώρησης / ενημέρωσης.

4) Ο διαχειρισής έχει πλήρη πρόσβαση στο Online Registration Of Syllabus - ORS. Δεν χρειάζεται πια να εποπτεύει και να μεριμνά για την συντήρηση και την διαφύλαξη του ισχύοντος μέχρι σήμερα βιβλίου διδακτέας ύλης και απόντων.

5) Το Online Registration Of Syllabus - ORS απλουστεύει εργασίες που με τον παραδοσιακό τρόπο απαιτείται πολύς χρόνος και κόπος για να πραγματοποιηθούν. Έτσι ο διαχειριστής του Online Registration Of Syllabus - ORS μπορεί εύκολα και γρήγορα να δει αμέσως και να εκτυπώσει όλες τις ως σήμερα καταχωρήσεις με απλά ή σύνθετα κριτήρια που αυτός επιλέγει δυναμικά.

Mερικά από τα πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά της διαδικτυακής υπηρεσίας Online Registration Of Syllabus - ORS είναι:

1) Δεν χρειάζεται να γίνει download και εγκατάσταση του σε συγκεκριμένους υπολογιστές του σχολείου. Το Online Registration Of Syllabus - ORS λειτουργεί μέσω διαδικτύου από το www.onliners.gr. Έτσι αποφεύγεται η ανάγκη ύπαρξης ενός υπολογιστή ειδικά για το Online Registration Of Syllabus - ORS. Το σχολείο μπορεί αμέσως να αρχίσει να χρησιμοποιεί το Online Registration Of Syllabus - ORS.

2) Είναι συμβατό και λειτουργεί με οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (MS Windows, MacOS, Apple IOS, Android, Windows Phone, Linux) και όλους τους γνωστούς Web Browsers (MS Internet Explorer, MS Edge, Mozilla Firefox, Chrome, Safari, Opera). Ο υπεύθυνος διαχειριστής του Online Registration Of Syllabus - ORS του σχολείου όπως και οι διδάσκοντες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το smart τηλέφωνο τους ή το tablet τους ή τον υπολογιστή τους για να εργαστούν με το Online Registration Of Syllabus - ORS.

3) Ο κάθε διδάσκων μπορεί να χρησιμοποιήσει το Online Registration Of Syllabus - ORS γρήγορα χωρίς να χρειάζεται εξοικείωση με την εφαρμογή λόγω της απλότητας της. Η ημερομηνία και ώρα της κάθε καταχώρησης καθορίζεται αυτόματα από το σύστημα την στιγμή της υποβολής.

4) Ο διαχειριστής του Online Registration Of Syllabus - ORS του σχολείου και ο διευθυντής μπορούν ανά πάσα στιγμή να γνωρίζουν τις καταχωρήσεις των διδασκόντων  ή να παραμετροποιήσουν ό,τι αυτοί επιθυμούν χωρίς να χρειάζεται να είναι μπροστά από ένα συγκεκριμένο υπολογιστή. Μπορούν από οπουδήποτε βρίσκονται και με την χρήση ενός smart phone ή tablet ή υπολογιστή να έχουν πλήρη πρόσβαση και έλεγχο του Online Registration Of Syllabus - ORS αρκεί να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

5) Λειτουργεί σε δίκτυο. Μπορούν ταυτόχρονα πολλοί διδάσκοντες να χρησιμοποιούν το Online Registration Of Syllabus - ORS από όλα τα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου.

6) Δεν χρειάζεται ο υπεύθυνος διαχειριστής του Online Registration Of Syllabus - ORS του σχολείου να πραγματοποιεί backup της βάσης δεδομένων. Τα δεδομένα είναι πάντα ασφαλή. Δεν υπάρχει κίνδυνος διαρροής των δεδομένων από πιθανή κλοπή του υπολογιστή. Τα δεδομένα μεταδίδονται με πολύ ισχυρή κρυπτογράφηση.

7) Δεν είναι ευάλωτο σε πιθανές βλάβες του υπολογιστή σας, ούτε σε virus ή δολιοφθορά.

8) Δεν επηρεάζεται από τις ρυθμίσεις που έχει η συσκευή με την οποία εργάζεται ο διαχειριστής του Online Registration Of Syllabus - ORS ή ο κάθε διδάσκων (πχ ορθή ημερομηνία, μορφή της ημερομηνίας, resolution της οθόνης, κλπ).

9) Η ανταπόκριση του Online Registration Of Syllabus - ORS είναι άμεση και σταθερή αφού αυτή εκετελείται στον server και όχι στην συσκευή του διαχειριστή του Online Registration Of Syllabus - ORS του σχολείου ή των διδασκόντων.

10) Μελλοντικές αναβαθμίσεις και προσθήκη νέων χαρακτηριστικών τις οποίες θα πραγματοποιήσουμε στο Online Registration Of Syllabus - ORS κατόπιν εισηγήσεων σας θα είναι άμεσα διαθέσιμες στο Online Registration Of Syllabus - ORS του σχολείου σας χωρίς να χρειαστεί να γίνει καμιά ενέργεια από μέρους σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Online Registration Of Syllabus - ORS στην δωρεάν δοκιμαστική περίοδο για τους μήνες Σεπτέμβριο μέχρι και Οκτώβριο. Η συνδρομή και η αγορά άδειας χρήσης από τον Νοέμβριο μέχρι και τον Ιούνιο είναι 20 EURO.





Ενδεικτικές οθόνες
Copyright © 2008 by S. CHR SOFTWARE DEVELOPMENT. All Rights Reserved.
Back to content | Back to main menu